Google

Friday, April 24, 2020

کورونا: ’سندھ کی مساجد میں نماز جمعہ، تراویح کے اجتماعات نہیں ہوں گ.


مساجد میں نماز جمعہ اور تراویح کے اجتماعات نہیں ہوں گے، وزیر اعلی سندھ
وزیراعلیٰ سندھ  نے کہا ہے کہ صوبے میں آج نماز جمعہ اور تراویح کے اجتماعات نہیں ہوں گے۔
وزیر اعلیٰ سندھ نے رات گئے ایک ویڈیو بیان جاری کرتے ہوئے کہ ’میں رات گئے آپ کو تکلیف دے رہا ہوں، صوبے میں کورونا کے بڑھتے متاثرین کے سبب مشکل فیصلے کرنے پڑ رہے ہیں۔
ان کا کہنا تھا ’آج دوپہر 12 سے تین بجے تک مکمل لاک ڈاؤن ہو گا اور مساجد میں نماز جمعہ کے اجتماعات پر پابندی ہو گی۔ جبکہ رمضان کے سلسلے میں نماز تراویح بھی عوام گھروں میں پڑھیں۔
انھوں نے علما سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ’میری علما کرام سے درخواست ہے کہ حکومت سے تعاون کریں، اگر یہ فیصلے غلط ہیں تو اللہ ہماری نیت دیکھ کر معاف کردے گا۔
سید مراد علی شاہ کا مزید کہنا تھا اگر بڑے اجتماعات سے گریز نہ کیا گیا تو یہ وبا بڑی تیزی سے پھیلے گی۔


No comments:

Post a Comment

فردوس عاشق اعوان کی جگہ لیفٹیننٹ جنرل (ر) عاصم سلیم باجوہ معاون خصوصی برائے اطلاعات تعینات، سینیٹر شبلی فراز نئے وزیر اطلاعات

پاکستان کی وفاقی حکومت نے مشیر اطلاعات و نشریات فردوس عاشق اعوان کو ان کے عہدے سے ہٹا کر فوج کے سابق ترجمان لیفٹیننٹ جنرل (ر) عاصم سلیم ...